torstai 3. syyskuuta 2009

Paha olo

Mulla on koko ajan paha olo. Tämä alkoi joskus keväällä. Aluksi ihmeellisesti uskoin että hei ehkä olen raskaana. Mutta aina kuukautiset alkoi melko ajoissa tai liian ajoissa. Mutta vuoden säädön jälkeen en enää usko siihen pätkääkään. Koska kuukautiset alkaa aina ajoissa. Erikoislääkäri sanoi, että huono olo voi tulla lääkkeistä joita syön. Mutta ei niistä aikaisemmin huonoa oloa tullut ja niitä olen sentään syönyt kauan. Ja perussairauteni on hyvällä tolalla, joten ei se siitäkään pitäisi johtua. Olo pahenee ennen kuukautisten alkua ja viikkoa ennen kuukautisia alkaa kuukautistyylinen kipu. Lisäksi tiputtelua on melkein koko ajan. Itse olen epäillyt endometrioosia, mutta monta lääkäriä on tuhahdellut ettei mulla sellaista ole. Kuulemma kaikki kunnossa sillä puolella. Sen jälkeen olen epäillyt hormonipuutteita mutta samat lääkärit on sanonut, että koska kuukautiset tulevat kohtalaisen säännöllisesti ei puutetta voi olla koska olen nuori vielä. Eikö labroja ole suostuttu ottaa. Eli onko siis ihan normaalia että on tiputtelua koko ajan, ennen kuukautisia viikon verran kipua ja pahoinvointia? Mikä tiettyjä lääkäreitä vaivaa kun eivät halua kuunnella potilaita? Jos heille sanoo jotain, epikriisissa lukee jotain ihan muuta mitä olen sanonut?

Ei kommentteja: